اعلام تصمیم ارتش جمهوری اسلامی ایران برای اعزام ناوگروه خود به اقیانوس اطلس این روزها سر و صدای زیادی را به پا کرده ودشمنان ایران خشم خود از این تصمیم را به اشکال مختلف نشان داده اند.
این ناوگروه متشکل از ناوشکن سهند_(پیشرفته ترین ناوشکن غرب آسیا ازنظر غربیان)_و ناولجستیکی(پشتیبانی)خارک....هستند که به مدت5ماه طول میکشد که اواخر بهار اعزام مشوند.باهدف:قدرت نمایی جمهوری اسلامی ایران در اقیانوس اطلس(سواحلآمریکا جنوبی) میروند.

به امید موفقیت جمهوری اسلامی ایران
یادداشتهای یک ایرانی...
ما را در سایت یادداشتهای یک ایرانی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 124 تاريخ: چهارشنبه 19 دی 1397 ساعت: 20:12