نذیر ارتش،شکارچی برای اشرار!!+عکس

خرید بک لینک
سابقه استفاده از ربات ها و خودروهای زمینی بدون سرنشین به جنگ جهانی دوم و زره پوش انتحاری "Goliath" باز می گردد؛ زره پوشی که با یک کابل ارتباطی به کاربر متصل و حاوی مقداری مواد منفجره بود. این زره پوش انتحاری مربوط به برای حرف از بین بردن پل ها، سنگرها، خودروهای زرهی و ساختمان ها توسط ارتش آلمان به کار می رفت.

البته مشکلات زیادی که این ربات آلمانی از ابتدا در بحث هدایت و کنترل درگیر آن بود باعث شد تا پس از جنگ دوم جهانی این بخش از فناوری های نظامی آنچنان که باید مورد توجه قرار نگیرد.

یادداشتهای یک ایرانی...

ما را در سایت یادداشتهای یک ایرانی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 97 تاريخ: سه شنبه 29 آبان 1397 ساعت: 19:26

صفحه بندی